O nákupu


Kdy můžete Vaši objednávku očekávat?

Vyberete-li jako dopravu Messengera: objednávky odesíláme průběžně podle data jejich přijetí. Jakmile bude Vaše zásilka nabalena, dostanete od nás e-mail o předání přepravci. Ten Vás následující den bude kontaktovat prostřednictvím sms i telefonicky. Objednávky přijaté od čtvrtka cca 10 hod odesíláme až následující týden.

Vyberete-li jako dopravu Zásilkovnu: objednávky odesíláme průběžně podle data jejich přijetí. Jakmile bude Vaše zásilka nabalena, dostanete od nás e-mail o předání přepravci. Zásilkovna Vás bude kontaktovat prostřednictvím e-mailu a sms a doručí Vám zásilku do dvou dnů na Vámi zvolenou pobočku. Objednávky přijaté od čtvrtka cca 10 hod odesíláme až následující týden. 

Vyberete-li jako dopravu GO! EXPRESS & LOGISTICS: na Slovensko odesíláme objednávky postupně podle data přijetí. Objednávky přijaté po středě cca 11 hod odesíláme až následující týden. Zásilky doručuje dopravce do dvou dnů a bude Vás v den doručení kontaktovat telefonicky.

Ačkoli se tomu snažíme předcházet, tak se může se stát, že přiletí méně ovoce a my nebudeme moci Vaši objednávku vyexpedovat včas. V takovémto případě budete na tuto situaci upozorněni telefonicky nebo emailem. Věříme, že společně najdeme řešení, jak objednávku nejlépe vyřídit.


Váha dodaného ovoce

Skutečná váha v zásilce se může u jednotlivých druhů nepatrně lišit, jelikož každý kus je jedinečný a nemá vždy stejnou hmotnost. Když někde dáme méně, snažíme se jinde přidat. Ošizeni rozhodně nebudete.


Převzetí zásilky

Zásilku je potřeba převzít ve smluvený termín, resp. při prvním pokusu o doručení, jinak se může stát (v případě ovoce), že zatím u dopravce ,,ožije,, a už se s ním nebudete chtít kamarádit ani vy, ani my. Nedojde-li k převzetí ovoce (i když byl zákazník informován), virunga není povinna zásilku odesílat znovu.


Reklamace

V případě, že zásilka přijede poškozená, neúplná nebo nebudete spokojeni s jejím obsahem, pošlete email na náš reklamační automat, který najdete na odkazu zde:  https://www.virunga.cz/reklamace/. Můžeme tak co nejrychleji reagovat na vaši reklamaci. Reklamaci je třeba odeslat nejpozději do 24 hod od obdržení balíčku společně s fotografiemi reklamované zásilky a ovoce. Bez nich reklamace nebude uznána. Reklamaci vyřizujeme do 30 dní.


  ochutnejte Afriku