O nákupu
Kdy můžete Vaši objednávku očekávat?
Vyberete-li jako dopravu Messengera: objednávky odesíláme průběžně podle data jejich přijetí.
Vyberete-li jako dopravu Zásilkovnu a GO! EXPRESS & LOGISTICS: objednávky zadané v e-shopu do středy do 11 hod odesíláme průběžně. Objednávky zadané po středě po 11 hod odesíláme co nejdříve následující týden.
Ačkoli se tomu snažíme předcházet, tak se může se stát, že vaše objednávka nebude kompletní. V takovém případě budete na tuto situaci upozorněni telefonicky nebo emailem. Věříme, že společně najdeme řešení, jak objednávku nejlépe vyřídit.
Váha dodaného ovoce
Skutečná váha v zásilce se může u jednotlivých druhů nepatrně lišit, jelikož každý kus je jedinečný a nemá vždy stejnou hmotnost.
Když někde dáme méně, snažíme se jinde přidat. Ošizeni rozhodně nebudete.
Převzetí zásilky
Zásilku je potřeba převzít ve smluvený termín, resp. při prvním pokusu o doručení, jinak se může stát (v případě ovoce), že zatím u dopravce ,,ožije,, a už se s ním nebudete chtít kamarádit ani vy, ani my.
Reklamace
V případě, že zásilka přijede poškozená, neúplná nebo nebudete spokojeni s jejím obsahem, pošlete email na náš reklamační automat, který najdete na odkazu zde: https://www.virunga.cz/reklamace/. Můžeme tak co nejrychleji reagovat na vaši reklamaci. Reklamaci je třeba odeslat nejpozději do 24 hod od obdržení balíčku společně s fotografiemi reklamované zásilky a ovoce. Bez nich reklamace nebude uznána.