Jste naštvaní?

Jste naštvaní? MÁTE PROČ!

Vše se u nás “pokazilo”. Každý úspěšný podnik musí fungovat na dobrém produktu a spokojených zákaznících. O to jsme přišli!  Nyní jsme v situaci, kdy nás buďto zadupete do země za naše předchozí omyly nebo nám dáte šanci dokázat, že to s kvalitou ovoce a láskou v to, co věříme, myslíme vážně.

Víme o chybách, které nastaly na našem e-shopu i na afrických trzích během koronavirové krize. Prošli jsme si zrušením veškerých afrických trhů, na kterých byl náš prodej založen. Bojovali jsme s omezením až zastavením letecké dopravy. Objednávky od vás jsme měli, ale ovoce přilétalo se zpožděním přezrálé nebo vůbec. Začali jsme se soustředit na e-shop a nebyli jsme na to připraveni z pohledu rozvozu, komunikace ani naší interní organizace. Navíc přetížený rozvoz kolaboval po celé republice a dopravci namísto doručení do 24 hodin dováželi zboží do týdne a ve špatném stavu. Ovoce jste chtěli pochopitelně vracet a podobně nás hodnotili v recenzích. Vše začalo kolabovat. Nestíhali jsme odpovídat na vaše stížnosti a zároveň se dostávali do finančních problémů vzhledem k neakceptování nároků na reklamace zrušených či opožděných letů. Prostě jeden velký průšvih. Vypadalo to na úplný krach a konec projektu, který milujeme.

Stále věříme, že děláme správnou věc a ovoce, které dovážíme zde nemá konkurenci. Prostě jsme si řekli, že uděláme maximum pro napravení chyb a ještě to zkusíme.

Situace s dovozem se začala zlepšovat v květnu, kdy jsme byli schopni přivážet výběr ovoce z Afriky, ale zatím nikoli z Indonésie. Nemohli jsme ale čekat a potřebovali jsme splatit závazky našim zákazníkům i dodavatelům. Opět jsme začali pořádat africké trhy v několika městech v České republice. Vzhledem k omezenému výběru to nebyl nejlepší začátek. 

Aktuálně jsme dovoz zboží kompletně obnovili. Už pouze jednotky chybí. Vše nyní soustředíme na maximum dovozu toho nejlepšího a nejčerstvějšího ovoce z Afriky a Asie. Potřebujeme ale vaší malou pomoc. Zhodnoťte, zda se nám podařilo poučit se z našich chyb. Máme posílený tým, nově řešený rozvoz zboží, plně se soustředíme na komunikaci s vámi a vše dále ladíme ke správnému nastavení. Krize nás málem zničila. Začínáme znova. Máme motivaci. Chceme vylepšit vaše recenze na Facebooku, ověřujeme, že nikomu nedlužíme zboží ani peníze. Máme plno poučení a s pokorou to zkusíme ještě jednou.

Doufáme, že jsme vaši důvěru neztratili úplně a zůstanete i nadále našimi zákazníky. Z celého srdce se omlouváme a budeme rádi, když nás přijdete podpořit na africké trhy nebo vyzkoušíte nákup přes znovu funkční e-shop.

Vaše Virunga